Alfa Romeo zůstane sportovní značkou Fiatu. Brousí si ale zuby na USA, proto se i tato značka více přizpůsobí tamním požadavkům.
Alfa má velké plány. V roce 2012 chce faceliftovat MiTo a krátce nato představit i jeho pětidveřovou verzi, která bude určena i pro USA.
Podobný osud čeká i Giuliettu, která svůj proamerický facelift dostane roku 2014.
Alfa bude mít v brzké době nedostatek sporťáků, protože ještě letos skončí GT, příští rok pak Brera i Spider. Náhrada za Spider se čeká až roku 2013 a bude vyvinuta ve spolupráci Fiatu a Chrysleru.
Roku 2012 se očekává konec sedanu 159 a jeho náhrada modelem Giulia. Ten, ač vyvinut v Evropě, bude určen i pro USA.
Naopak terénní modely budou pocházet z nového světa. Jeden, menší, přijde v roce 2012, ten větší o dva roky později.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.