Alfa Romeo zůstane sportovní značkou Fiatu. Brousí si ale zuby na USA, proto se i tato značka více přizpůsobí tamním požadavkům.
Alfa má velké plány. V roce 2012 chce faceliftovat MiTo a krátce nato představit i jeho pětidveřovou verzi, která bude určena i pro USA.
Podobný osud čeká i Giuliettu, která svůj proamerický facelift dostane roku 2014.
Alfa bude mít v brzké době nedostatek sporťáků, protože ještě letos skončí GT, příští rok pak Brera i Spider. Náhrada za Spider se čeká až roku 2013 a bude vyvinuta ve spolupráci Fiatu a Chrysleru.
Roku 2012 se očekává konec sedanu 159 a jeho náhrada modelem Giulia. Ten, ač vyvinut v Evropě, bude určen i pro USA.
Naopak terénní modely budou pocházet z nového světa. Jeden, menší, přijde v roce 2012, ten větší o dva roky později.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?