Alfa Romeo zůstane sportovní značkou Fiatu. Brousí si ale zuby na USA, proto se i tato značka více přizpůsobí tamním požadavkům.
Alfa má velké plány. V roce 2012 chce faceliftovat MiTo a krátce nato představit i jeho pětidveřovou verzi, která bude určena i pro USA.
Podobný osud čeká i Giuliettu, která svůj proamerický facelift dostane roku 2014.
Alfa bude mít v brzké době nedostatek sporťáků, protože ještě letos skončí GT, příští rok pak Brera i Spider. Náhrada za Spider se čeká až roku 2013 a bude vyvinuta ve spolupráci Fiatu a Chrysleru.
Roku 2012 se očekává konec sedanu 159 a jeho náhrada modelem Giulia. Ten, ač vyvinut v Evropě, bude určen i pro USA.
Naopak terénní modely budou pocházet z nového světa. Jeden, menší, přijde v roce 2012, ten větší o dva roky později.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?