V příštích letech se můžeme těšit na záplavu nových modelů od Ferrari. Itala byl jen malý předvoj.
V nedávné době nám Ferrari ukázalo dvě novinky, jednak kabriolet California, ale také ostré kupé 458 Italia. Co uvidíme dále?
Již příští rok uvidíme očekávanou otevřenou verzi modelu Italia, tedy Italia Spider.
V tom stejném roce se ukáže i nástupce modelu 612 Scaglietti, zatím označovaný jako F151.
Rok 2012 bude asi nejzajímavější. Přijde model F152, tedy nástupce modelu 599 GTB, ale především, má se ukázat duchovní nástupce legendárního modelu Ferrari Enzo!
Rok 2013 přinese vylepšení kabrioletu California, které Ferrari označuje jako California M. My pod tím rozumíme něco jako facelift.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.