Audi A8 L - nejdelší Audi hotova, dvanáctiválec bude

Marek Litzman, 16. dubna 2010, 12:40 Google+

Audi představí na autosalonu v Pekingu nejdelší limuzínu v segmentu. Více než pětimetrový vůz dostane i dvanáctiválec.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
A8 L

A8 L | foto: Audi

Sdílejte článek

Pro Audi, BMW i Mercedes jsou prodloužené verze vrcholných limuzín důležitým mezistupněm mezi standardní výrobou a vozy typu Bentley, Rolls-Royce a Maybach, které mají všechny tyto vozy ve svých koncernových nabídkách.

Audi A8 L je o 13 cm delší než standardní, krátký příbuzný a délka je tak úctyhodných 527 cm, To je víc než u kterékoliv jiné konkurenční značky. Je jasné, že prodloužení připadlo na prostor před zadními sedadly.

Ten je tradičně obří. Audi nabízí možnost buď klasické zadní lavice, nebo dvou křesel oddělených středovým tunelem s nějakou to elektronikou (například ovládání multimediálního systému, čtyřzónové klimatizace apod.) Vše je vidět na přiložených fotkách.

Mimo delšího rozvoru se na autosalonu v Pekingu představí i vrcholná motorizace Audi. Půjde o dvanáctiválec do W, tedy dva vidlicové šestiválce vedle sebe.

Silný motor je naladěn na 500 koní a dokáže velké Audi vytlačit na stovku za 4,9 sekundy. Spotřeba činí 12 l/100 km.

Síla motoru je přenášena přes automatickou osmistupňovou převodovku na všechna kola přes systém pohonu všech kol Quattro.

 

Vytisknout

Diskuze: Audi A8 L - nejdelší Audi hotova, dvanáctiválec bude

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

5 Gran Turismo

BMW rozšířuje xDrive i do modelu 5 GT

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud