Mitsubishi nabízí dva své modely - Lancer a Outlander - se slušným zvýhodněním Style. U Lanceru je možné ušetřit až 80 tisíc, u Outlanderu dokonce ještě o dalších 20 tisíc více.
Sportovně užitkový Outlander je možné v edici Style sehnat už od 629 tisíc korun a to s dieselovým dvoulitrem o výkonu 140 koní. K dispozici je i silnější agregát s výkonem 167 koní a také stosedmdesátikoňový motor 2,4 spřažený výhradně s převodovkou CVT.
Možná zajímavější pro většinu národa je odvážný sedan Lancer a odvozený hatchback Lancer Sportback. Oba dva tyto modely je nyní, po cenovém zvýhodnění, možné koupit za 329 tisíc korun.
Oba dva modely jsou k dispozici s motory 1,5 (109 k) a 1,8 (143 k) a to ve dvou výbavách, Inform Style a Invite Style. Ceny jsou u hatchbacku i sedanu stejné.
Standardem jsou čelní, boční, hlavové airbagy a airbag chránící kolena řidiče, manuální klimatizace či rádio. Vyšší výbava přidává například tempomat, dešťový senzor, automatickou klimatizaci a přední mlhovky.
Přesnější informace nabídne oficiální web www.mitsubishi-motors.cz.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?