Mitsubishi nabízí dva své modely - Lancer a Outlander - se slušným zvýhodněním Style. U Lanceru je možné ušetřit až 80 tisíc, u Outlanderu dokonce ještě o dalších 20 tisíc více.
Sportovně užitkový Outlander je možné v edici Style sehnat už od 629 tisíc korun a to s dieselovým dvoulitrem o výkonu 140 koní. K dispozici je i silnější agregát s výkonem 167 koní a také stosedmdesátikoňový motor 2,4 spřažený výhradně s převodovkou CVT.
Možná zajímavější pro většinu národa je odvážný sedan Lancer a odvozený hatchback Lancer Sportback. Oba dva tyto modely je nyní, po cenovém zvýhodnění, možné koupit za 329 tisíc korun.
Oba dva modely jsou k dispozici s motory 1,5 (109 k) a 1,8 (143 k) a to ve dvou výbavách, Inform Style a Invite Style. Ceny jsou u hatchbacku i sedanu stejné.
Standardem jsou čelní, boční, hlavové airbagy a airbag chránící kolena řidiče, manuální klimatizace či rádio. Vyšší výbava přidává například tempomat, dešťový senzor, automatickou klimatizaci a přední mlhovky.
Přesnější informace nabídne oficiální web www.mitsubishi-motors.cz.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?