Mitsubishi nabízí dva své modely - Lancer a Outlander - se slušným zvýhodněním Style. U Lanceru je možné ušetřit až 80 tisíc, u Outlanderu dokonce ještě o dalších 20 tisíc více.
Sportovně užitkový Outlander je možné v edici Style sehnat už od 629 tisíc korun a to s dieselovým dvoulitrem o výkonu 140 koní. K dispozici je i silnější agregát s výkonem 167 koní a také stosedmdesátikoňový motor 2,4 spřažený výhradně s převodovkou CVT.
Možná zajímavější pro většinu národa je odvážný sedan Lancer a odvozený hatchback Lancer Sportback. Oba dva tyto modely je nyní, po cenovém zvýhodnění, možné koupit za 329 tisíc korun.
Oba dva modely jsou k dispozici s motory 1,5 (109 k) a 1,8 (143 k) a to ve dvou výbavách, Inform Style a Invite Style. Ceny jsou u hatchbacku i sedanu stejné.
Standardem jsou čelní, boční, hlavové airbagy a airbag chránící kolena řidiče, manuální klimatizace či rádio. Vyšší výbava přidává například tempomat, dešťový senzor, automatickou klimatizaci a přední mlhovky.
Přesnější informace nabídne oficiální web www.mitsubishi-motors.cz.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?