Čína je veskrze soběstačná. Co potřebuje, to si vyrobí a když nevyrobí, tak okopíruje. Přesně tak vypadá limuzína Geely GE.
Zatímco první generace této superluxusní limuzíny se dala jen stěží nazvat něčím jiným, než kopií slavné značky, v té druhé se již designéři snažili, aby vzhled trochu odlišili. A povedlo se.
O tomto superluxusním skvostu toho moc nevíme, protože veškeré informace jsou v jazyce čínském, jisté je jen to, že novinka se představí na autosalonu v Pekingu jako jeden z padesáti osmi (!!!) tamních nových modelů.
Na fotkách je jen patrné, že i tato novinka má zachované velmi unikátní uspořádání zadních sedadel pro jediného cestujícího uprostřed. Zkrátka taková samotka.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?