Čína je veskrze soběstačná. Co potřebuje, to si vyrobí a když nevyrobí, tak okopíruje. Přesně tak vypadá limuzína Geely GE.
Zatímco první generace této superluxusní limuzíny se dala jen stěží nazvat něčím jiným, než kopií slavné značky, v té druhé se již designéři snažili, aby vzhled trochu odlišili. A povedlo se.
O tomto superluxusním skvostu toho moc nevíme, protože veškeré informace jsou v jazyce čínském, jisté je jen to, že novinka se představí na autosalonu v Pekingu jako jeden z padesáti osmi (!!!) tamních nových modelů.
Na fotkách je jen patrné, že i tato novinka má zachované velmi unikátní uspořádání zadních sedadel pro jediného cestujícího uprostřed. Zkrátka taková samotka.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?