Pick-up Amarok vyrobený především pro americký trh přichází do Evropy. Byl prezentován na autosalonu v Lipsku. Přinášíme specifikace pro německý trh.
Objednávat Amarok je možné v Německu již nyní, první modely Amarok se u německých dealerů objeví v září. Podle dřívějších informací by se měl objevit i na českém trhu.Ceny budou startovat na 26.203 Euro (661 tis Kč) za model v základní výbavě a s pohonem 4x2 a motorem TDI PD (122 koní). Pokud budete mít zájem o verzi 4x4 tak si připravte v základní specifikaci 28.107 Euro (709 tisíc Kč) za verzi TDI PD, nebo 30.844 Euro (778 tisíc Kč) za TDI se systémem Common rail (163 koní). V základní specifikaci je Amarok prodáván s ocelovými disky a s černými nárazníky. V lepší výbavě Trend a s pohonem 4x4 stojí TDI PD 31.892 Euro (805 tisíc Kč) a TDI CR 34.629 Euro (874 tisíc Kč). V nejvyšší výbavě Highline si připravte 34.432 Euro (869 tisíc Kč) respektive 37.169 Euro (938 tisíc Kč). Připlatit si můžete 833 Euro za navigaci DNS315 a 690 Euro za metalízu. Všechny ceny a specifikace platí pro dvojitou kabinu Double Cab.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?