Pick-up Amarok vyrobený především pro americký trh přichází do Evropy. Byl prezentován na autosalonu v Lipsku. Přinášíme specifikace pro německý trh.
Objednávat Amarok je možné v Německu již nyní, první modely Amarok se u německých dealerů objeví v září. Podle dřívějších informací by se měl objevit i na českém trhu.Ceny budou startovat na 26.203 Euro (661 tis Kč) za model v základní výbavě a s pohonem 4x2 a motorem TDI PD (122 koní). Pokud budete mít zájem o verzi 4x4 tak si připravte v základní specifikaci 28.107 Euro (709 tisíc Kč) za verzi TDI PD, nebo 30.844 Euro (778 tisíc Kč) za TDI se systémem Common rail (163 koní). V základní specifikaci je Amarok prodáván s ocelovými disky a s černými nárazníky. V lepší výbavě Trend a s pohonem 4x4 stojí TDI PD 31.892 Euro (805 tisíc Kč) a TDI CR 34.629 Euro (874 tisíc Kč). V nejvyšší výbavě Highline si připravte 34.432 Euro (869 tisíc Kč) respektive 37.169 Euro (938 tisíc Kč). Připlatit si můžete 833 Euro za navigaci DNS315 a 690 Euro za metalízu. Všechny ceny a specifikace platí pro dvojitou kabinu Double Cab.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.