Není nad styl, říkají u Fiatu. Verzi 500 to jen potvrzuje a přidává ještě stylovější verzi Diesel pro kabriolet.
Fiat rozšiřuje svoji nabídku mikrovozu 500 ve verzi Diesel i o kabriolet. Prosím pozor, nezaměňovat, 500 by Diesel není vůz s dieselovým motorem, ale jen stylová úprava od designerské společnosti Diesel původem z Itálie.
Edice se jménem Diesel se prodává velmi dobře. K dispozici je v černé a tmavě modré barvě, kterou vidíte na snímku.
Úpravy jsou čistě stylového rázu, najdeme tu tedy větší kola, žlutě zabarvené brzdové třmeny, upraveny jsou i potahy, které jsou šity nápadnou žlutou jehlou.
Stylovka bude k dispozici se všemi dostupnými motory.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?