Citroën připravuje dvě zásadní novinky na domácí autosalon v Paříži. Řada C4 se po šesti letech dočká nástupce. Společně s C4 nové generace se předvede jeho luxusnější sourozenec DS4.
Jak bude vypadat nová C4 zatím nemáme tušení. C4 bude sdílet mnoho prvků s DS4, to by se mělo velice podobat studii DS High Rider představené v Ženevě. Nová generace C4 bude, možná trochu překvapivě, k mání jen jako pětidveřový hatchback. Příbuzná DS4 bude k mání jako třídveřový i pětidveřový hatchback. Pětidveřová verze by měla mít řešeny zadní dveře po vzoru Seatu Leon, tedy s klikou ukrytou v „C“ sloupku. DS4 jako člen nové řady DS, bude po vzoru DS3 nabit luxusnější výbavou a umožní širší spektrum verzí pro individualizaci. I přes jeho zvýšenou karoserii nebude k mání verze s pohonem všech kol, poháněna budou výhradně kola přední nápravy.Nová C4 se začne prodávat koncem tohoto roku, DS4 se dočkáme na jaře 2011.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?