Ve Škodě od dubna vzrostou mzdy o 2,7 %, dohodli se na tom odboráři s vedením podniku. Mimo to dostanou všichni pracovníci jednorázový bonus deset tisíc korun.
Škoda je jedním z největších zaměstnavatelů v ČR. Silné odbory přijaly v pořadí až šestou nabídku, která v nové kolektivní smlouvě garantuje zaměstnancům růst mezd o 2,7 procenta již od tohoto měsíce.
Na účtu penzijního připojištění přistane zaměstnancům taktéž od dubna příspěvek o 50 korun vyšší.
Mimo to dostanou zaměstnanci bonus 10 tisíc korun na hlavu, podle vyjádření mluvčího Jaroslava Černého pro ČTK jako ocenění výkonů a flexibility v turbulentním roce 2009.
Škoda zaměstnává 25 tisíc pracovníků, přičemž průměrná mzda je 26 500 korun. S nově uzavřenou smlouvou vzroste o vice než sedm set korun, plus mimořádný bonus.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.