Současná generace vozu Dodge Viper se pomalu loučí. Jednou se možná dočkáme další, ale pro následující roky se budeme muset s desetiválcem rozloučit.
Ovšem když loučení, tak ve velkém stylu. Dodge pro svůj Viper představil edici na rozloučenou, která má úspěšné působení tohoto supervýkonného zjevu zakončit.
Vyrobeno bude jen 20 kupé, 18 roadsterů a 12 vozů ACR, což znamená, že edice bude omezena padesáti kusy.
Zajímavá limitovaná edice bude ozvláštněna zvláště šedou, grafitovou barvou, která bude doplněna černými doplňky a červenými detaily.
Černý interiér je také poznačen červenou, zvláště sedadla jsou obšita červenou nití a přístroje mají červené podbarvení. Nutností je i označení této edice a plaketka s pořadovým číslem.
Starší plány Fiatu a Chrysleru ukazovaly na další generaci někdy po roce 2012. Zda opravdu vznikne, to je ve hvězdách.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?