Současná generace vozu Dodge Viper se pomalu loučí. Jednou se možná dočkáme další, ale pro následující roky se budeme muset s desetiválcem rozloučit.
Ovšem když loučení, tak ve velkém stylu. Dodge pro svůj Viper představil edici na rozloučenou, která má úspěšné působení tohoto supervýkonného zjevu zakončit.
Vyrobeno bude jen 20 kupé, 18 roadsterů a 12 vozů ACR, což znamená, že edice bude omezena padesáti kusy.
Zajímavá limitovaná edice bude ozvláštněna zvláště šedou, grafitovou barvou, která bude doplněna černými doplňky a červenými detaily.
Černý interiér je také poznačen červenou, zvláště sedadla jsou obšita červenou nití a přístroje mají červené podbarvení. Nutností je i označení této edice a plaketka s pořadovým číslem.
Starší plány Fiatu a Chrysleru ukazovaly na další generaci někdy po roce 2012. Zda opravdu vznikne, to je ve hvězdách.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?