Dacia, známá svojí agresivní cenovou politikou, ukázala ceník svého nového SUV Duster. Nejnižší cena je 259 tisíc korun, ovšem s poměrně spartánskou výbavou.
Dacia Duster pomalu směřuje do prodeje a známý je ceník. Jistě tak víme, že novinka bude dostupná s trojicí motorů a dvojicí pohonů. Těmi třemi motory bude jediný benzín 1,6 (110 koní), který tvoří základ nabídky. Výše postaveny budou motory 1,5 dCi o výkonu 85 a 110 koní. Slabší diesel bude možné mít s pohonem jediné nápravy, silnější zase jen s pohonem všech kol. Benzín vám dá vybrat.
Novinka bude dostupná také se čtyřmi výbavami, přičemž ta základní stojí 259 900 korun. I tento Access bude mít ABS, dva airbagy... a tím v podstatě končíme. Dacia v ceníku má zdůrazněno, že součástí je třeba topení, přední a zadní stěrače, posilovač řízení či otáčkoměr.
Vyšší Ambiance nabízí především další dvojici airbagů a dále možnost připlatit si za další výbavu. Příplatek je 15 tisíc.
Výbava Arctica nabídne, jak název napovídá, klimatizaci, dále třeba palubní počítač, mlhovky nebo elektricky nastavitelná zrcátka. Příplatek: 20 tisíc.
Nejvyšší Exeption má dokonce slitinová kola a nabízí některé další designové doplňky a možnost připlatit si za ESP. Cena je 23 tisíc oproti Actice.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.