Dacia dosáhla na francouzském trhu v březnu na místo 4.nejúspěšnějšího prodejce. Během března našlo nové majitele ve Francii 16 624 Dacií.
Původně byly prodeje Dacie směřovány na východní a rozvojové trhy. V současné době se vozy Dacia výborně prodávají na významných evropských trzích v Německu, Itálii a Francii. Ve Francii byla v březnu Dacia překonána jen Renaultem (53 195 ks), Peugeotem (43 160 ks) a Citroënem (35 073 ks). S 16 624 ks dosáhla Dacia na trhu podílu 6,8%. Předhonila tak významné hráče na francouzském trhu jako Volkswagen, Opel, Ford, Fiat a Toyotu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?