Britské zastoupení automobilky Renault oznámilo ceny a specifikace výbav. Přinášíme stručný přehled.
Kupékabriolet Wind rozhodně zaujme sportovním vzhledem, vysunovací pevná střecha přiláká nejednoho zákazníka. Zákazník si bude moci volit z dvojice benzinových motorů: 1,2 TCE (100 koní) a 1,6 VVT (133 koní). Oba motory bude možné kombinovat se 2 výbavami: Dynamique, Dynamique S. Renault na rozjezd modelu nabídne limitovanou edici Collection. V základní výbavě Dynamique dostanete ABS, EBD, ESC, 4 airbagy, šestnáctipalcové elektrony. klimatizaci, tempomat, mlhovky a sportovní sedačky. Dynamique S přihodí navíc rádio s MP3, sedmnáctipalcové elektrony a USB přípojku.
Limitovaná série Collection nabídne ještě chromované doplňky karoserie, zrcátka v elektrice, hliníkové pedály a sedadla v kůži.Přehled cen (přepočet z liber v aktuálním kurzu):Dynamique 1,2TCE 444 602 KčDynamique 1,6 VVT 470 418 KčDynamique S 1,2TCE 470 418 KčDynamique S 1,6 VVT 496 233 KčCollection 1,2TCE 496 233 KčCollection 1,6 VVT 522 048 Kč
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.