Citroën představil novou řadu úsporných vozů. Úsporné deriváty odvozuje od středních řad, tedy modelů C3 Picasso a C4.
Zatímco menší model C3 má svoji úspornou verzi Airdream už pár týdnů, větší C4 a MPV C3 Picasso se jí dočkaly až nyní.
Všechny novy jsou vybaveny úsporným dieselovým motorem s filtrem pevných částic. Díky tomu dosahují nízkých emisí 99-119 gramů oxidu uhličitého na kilometr. V přepočtu na spotřebu jde o 3,1 - 3,7 l/100 km.
Ve Velké Británii začnou prodeje zanedlouho, zda se novinka dostane i k nám, nevíme.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?