BMW pro Čínu připravilo prodlouženou verzi svého sedanu 5. Zařadí se tak do zástupu ostatních automobilek, které takto poupravily své vozy.
Pro tak důležitý trh, jakým je Čína, výrobce rád vyvine speciální verzi. Takovou je i prodloužená pětka.
Rozvor se oproti standardní verzi natáhl o 15 cm, což znamená, že se pětka v délce téměř vyrovná krátké verzi většího sedanu sedm. I to může být jeden z důvodů, proč prodlouženou 5 v Evropě neuvidíme.
Je jasné, že takovéto auto je plně určeno k převážení té důležitější části posádky na zadních sedadlech. Ve výbavě tak najdeme všechno, co jenom reálně můžeme, tedy například čtyřzónovou klimatizaci, chytrý DVD systém, ledničku, sluneční clony....
Novinka se představí v Pekingu na autosalonu, který se koná na přelomu dubna a května.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.