Honda pro Velkou Británii ukazuje lehounce přiostřenou verzi svého mikroMPV Jazz. Sportovní geny nehledejme.
Honda Jazz na tom podvozkově není úplně nejhůř, proto i ona by si zasloužila nějaký trochu rychlejší motor. Honda přání zákazníků vyslyšela jen napůl. Ostrého Jazzu se nedočkáme, dočkáme se jen přitvrzené nálepky Si.
Jazz se nedočkal jediné motorové nebo podvozkové úpravy a to je škola. Jedinou novinkou jsou větší, 16palcová kola, která podtrhnou tak leda vzhled.
Dalšími detaily jsou chromovaná přední maska a maličké křídlo na zádi.
Na výběr je dvojice motorů o objemu 1,2 a 1,4 litru, přičemž příplatek za "sportovnost" je ve Velké Británii v přepočtu 25 tisíc korun.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?