Začínají prosakovat dílčí informace o nástupci legendárního brouka. Druhá generace modelu New Beetle by měla přijít do prodeje v květnu 2011, o rok později bude následovat verze kabriolet.
Nový brouk využije konstrukční skupiny připravovaného supermini Up! Jeho produkce dále poběží v mexickém závodě Puebla. Brouk bude muset splňovat přísné americké normy i normy Euro 6. Předpokládá se uvedení hybridní a elektrické verze.Pod kapotou modelu New Beetle II se objeví zážehové jednotky TSI o objemech 1,2, 1,4 (105 koní) a 2,0 litru (210 koní). Milovníkům nafty VW nabídne jednotky TDI v objemech 1,6 (105 koní) a 2,0 litru (140 koní). Výhradně pro americký trh bude určena verze s 2,5 litrovým pětiválcem (170 koní). Design nástupce brouka do značné míry naváže na svého předchůdce, spekuluje se o podobnosti s konceptem Beetle Ragster z rok 2005 (na fotografiích). Předpokládá se, že proti první generaci New Beetle nástupce o něco povyroste.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?