Začínají prosakovat dílčí informace o nástupci legendárního brouka. Druhá generace modelu New Beetle by měla přijít do prodeje v květnu 2011, o rok později bude následovat verze kabriolet.
Nový brouk využije konstrukční skupiny připravovaného supermini Up! Jeho produkce dále poběží v mexickém závodě Puebla. Brouk bude muset splňovat přísné americké normy i normy Euro 6. Předpokládá se uvedení hybridní a elektrické verze.Pod kapotou modelu New Beetle II se objeví zážehové jednotky TSI o objemech 1,2, 1,4 (105 koní) a 2,0 litru (210 koní). Milovníkům nafty VW nabídne jednotky TDI v objemech 1,6 (105 koní) a 2,0 litru (140 koní). Výhradně pro americký trh bude určena verze s 2,5 litrovým pětiválcem (170 koní). Design nástupce brouka do značné míry naváže na svého předchůdce, spekuluje se o podobnosti s konceptem Beetle Ragster z rok 2005 (na fotografiích). Předpokládá se, že proti první generaci New Beetle nástupce o něco povyroste.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?