BMW má v plánu představit vůz menší než je třída 1, o tom se ví už dlouho. Nyní automobilka oficiálně potvrdila, že půjde o předokolku.
Je to docela logické. BMW má vyvinutou velmi schopnou platformu s pohonem předních kol, kterou používá u Mini.
Automobilka navíc musí vůz zařadit pod jedničku nejen velikostí, ale také cenovkou, pohon zadní nápravy je ve srovnání s pohonem nápravy přední výrobně nákladnější. Navíc ubírá místo v interiéru, který bude vzhledem k velikosti už tak docela stísněný.
Novinka doplní Mini a zaměří se na trochu odlišnou klientelu, která by nyní mohla utéct třeba k Audi pro model A1. Brzy navíc přijde i Mercedes Benz A na úplně nové platformě, která již nebude sendvičová.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?