BMW má v plánu představit vůz menší než je třída 1, o tom se ví už dlouho. Nyní automobilka oficiálně potvrdila, že půjde o předokolku.
Je to docela logické. BMW má vyvinutou velmi schopnou platformu s pohonem předních kol, kterou používá u Mini.
Automobilka navíc musí vůz zařadit pod jedničku nejen velikostí, ale také cenovkou, pohon zadní nápravy je ve srovnání s pohonem nápravy přední výrobně nákladnější. Navíc ubírá místo v interiéru, který bude vzhledem k velikosti už tak docela stísněný.
Novinka doplní Mini a zaměří se na trochu odlišnou klientelu, která by nyní mohla utéct třeba k Audi pro model A1. Brzy navíc přijde i Mercedes Benz A na úplně nové platformě, která již nebude sendvičová.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?