Na britský trh putuje omezená 300 kusová série kabrioletů 500C Pink. Ty se vyznačují speciálním růžovým odstínem kombinovaným s černou plátěnou střechou.
Speciální model vychází z modelu 500C 1,2 Pop. Je navíc vybaven šestnáctipalcovými litými koly, doplňky v chromu a zpětnými zrcátky v barvě karoserie. Novopečená majitelka dostane k vozu stylový růžový klíč. Výbava interiéru je proti verzi Pop obohacena o věnec volantu a hlavici řadící páky v kůži, dělená zadní sedadla a růžový dekor palubní desky.Model Pink bude v prodeji za 13 500 liber (380 tisíc Kč), to znamená navýšení ceny oproti verzi Pop o 1200 liber (34 tisíc Kč).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?