Citroën těsně po začátku autosalonu v Ženevě představil koncept GQ připravený ve spolupráci se stejnojmenným časopisem.
Zajímavý koncept je vytvořen ve spolupráci redaktora magazínu GQ Dylana Jonese a designera Marka Lloyda, který má na svědomí třeba malý hatchback DS3.
Koncept je docela futuristický, nicméně je třeba říct, že zvenku docela reálný, interiér je jen hudbou budoucnosti.
GQ by Citroën je vybaven silným motorem 1,6, který ale vytáhne koncept na stovku za 4,5 sekundy, maximální rychlost dosáhne 250 km/h. Spotřeba by ale i přesto měla být minimální. Technické údaje jsou každopádně velmi strohé.
Podle všeho jde jen o designerské cvičení, nicméně docela zajímavé...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?