Bentley nabízí u svého Continentalu skoro všechny karosářské varianty, ale kombík v nich, pravda, chybí. Nevadí, vše se dá napravit...
Do nápravy se pustila italská karosárna Carrozzeria Touring Superleggera, která ladný vůz překopala na kombík.
Zakázkový kabátek si na svého Bentleje nechal ušít blíže nezveřejněný zákazník. Italská karosárna je schopná udělat komukoliv podobný vůz.
Základem je možná trochu překvapivě kabriolet Continental GTC, který používá motor 6,0 litru, jde o dvanáctiválec. Může mít výkon buď 560 koní, nebo 610 koní, pokud bude jako základ vzat model Speed. S druhým motorem může tato specialita zrychlit z klidu na stovku za 4,8 sekundy a může jet až 322 km/h.
Když mluvíme o kombíku, musíme zmínit i praktičnost. Díky možnosti sklopit zadní sedadla může základní objem 400 litrů kufru vzrůst až na 1200 litrů.
No a cena? V základu za 590 000, tedy nějakých 15 milionů korun.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?