Koncept byl již k vidění na autosalonu v Tokiu, v Ženevě jde o premiéru v Evropě. FT-86 vypadá velmi slibně a milovníci typu Celica se mohou radovat z blížícího se nástupce.
Vzhled typu FT-86 si vzali pod svá křídla tvůrci ze studia Toyota's ED2 ve francouzském Nice. To bude možná důvod proč nevypadá „osmdesátšestka“ až tak asijsky. Její design je velmi vydařený a dokonale vyvážený. Přední sešikmené světlomety a velké nasávací otvory dodávají vozu dynamický střih. Z bočního profilu vyniknou krátké převisy karoserie. Celek dotvářejí krásně včleněné zadní světlomety a citlivě zakomponované výfuky. Rozměry konceptu FT-86 jsou 4,16 m na délku, 1,76 m do šířky a na výšku 1,26 m. Rozvor náprav je 2,57 m. Na studii se objevily pneumatiky rozměru 225/40 R19. Vozidlo vzniklo ve spolupráci se Subaru a půjde tedy do výroby s příbuzným modelem v barvách Subaru.Interiér vypadá poměrně futuristicky, takže do sériové verze lze očekávat střízlivější variantu.Z technických parametrů je zatím známo použití atmosférického čtyřválcového dvoulitru konstrukce Boxer (z líhně Subaru). Co potěší pravověrné řidiče je fakt že budou poháněna kola zadní nápravy prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky. Do prodeje v Japonsku se dostane FT-86 na počátku příštího roku.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?