Hybrid, to je dnes u konceptu nutnost. Hyundaie se podařilo tento požadavek moderní doby docela slušně dotáhnout.
Koncept i-Flow by mohl být náznakem budoucí Sonaty, tedy auta vyššího segmentu. Koncept je dlouhý 478 cm, což je téměř stejně jako u Sonaty.
Proč tvrdím, že je novinka docela dotažená? Kombinuje totiž účinný dvakrát přeplňovaný diesel o objemu 1,7 litru s elektromotorem, který je živen z Li-Pol akumulátorů. To ale není všechno, auto je schopno získávat elektřinu i jinak než rekupurací, například ze solárních panelů nebo také termoelektrických článků, které jsou na výfuku a využívají horkosti výfukových plynů.
Spotřeba je proto jen tři litry na 100 ujetých kilometrů, emise jsou jen 85 g CO2 na ujetý kilometr.
Podobná technologie by se měla v Sonatě objevit již poměrně brzy, termoelektrické a fotovoltaické články jsou spíše otázkou návratnosti po stránce ekonomické.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?