Hispano Suiza, slavná značka z období meziválečného období, se vrací. Bohužel, nikoliv s vlastním vozem, ale jen s radikální úpravou Audi R8.
V meziválečném období bylo v Evropě více luxusních automobilek, než by se možná zdálo. Mezi nimi hrála prim jedna automobilka ze Španělska, dnes už málem zapomenutá Hispano Suiza. Jeden z jejich vozů vozil dokonce i prezidenta Masaryka.
Nový pokus o znovuoživení této značky se jmenuje prozaicky - Hispano Suiza. Tato novinka je oproti dřívějším superluxusním vozům "pouhým" tuningem Audi R8.
Audina dostala ke svému desetiválci dvojici elektrických kompresorů, aby se ji lépe dýchalo. V plánu je i přidání elektromotoru pro ještě drtivější akceleraci, který přidá 150 koní, nám by ale už základní výkon přeplňovaného desetiválce - 750 koní - stačil.
Maximální rychlost díky tomu hravě přesáhne 330 km/h a zrychlení z klidu na stovku trvá jen 3,4 sekundy.
A cena? Milých 700 tisíc euro, to dává osmnáct milionů korun.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?