Citroën se na autosalonu, který se koná téměř na domácí půdě, chce blýsknout konceptem Survolt. Agresivní, sportovlní linie u této značky téměř neznáme.
Sportovní koncept si bere určitou inspiraci z nedávného konceptu Revolte. Survolt je velmi sportovní mini, které měři na délku 385 cm, ale jeho vzhled míří někam k Veyronu.
Survolt je opravdový sporťák, proto nabídne posezení jen dvěma osobám, na druhou stranu, je poháněn elektřinou.
Elegantní a přitom agresivní šperk, tak o svém výtvoru mluví sám Citroën. Mohou k tomu přispět třeba úzká světla z LED diod.
Citroën nám nenabídl pohled do interiéru, vězte ale, že je jako správný sporťák protkán sítí trubek, které chrání posádku při převrácení.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?