Ford na autosalonu v Ženevě dnes představí novou generaci svého Fordu Focus v karoserii kombi. Uvedena do prodejen ale bude až za rok.
Ford s představením svého Focusu příliš neotálí. Sedan a hatchback se představili na jaře v Detroitu, hned v Ženevě tu máme v Evropě oblíbené kombi.
To je oproti minulé generaci mnohem více zaměřené na vzhled a méně na praktickou stránku designu. Přední maska je pro Focus od Detroitu typická, boční profil bych si ale při letmějším pohledu klidně spletl s větším Mondeem. Nakonec, platí to i zádi, světla jsou Mondeu velmi podobná. Přesto (nebo možná právě proto) je třeba říci, že malý kombík působí velmi svěže a sportovně.
O technice toho Ford zatím moc nenamluvil, každopádně pod kapotou novinky najdeme i v Evropě motory, které budou mít svoji premiéru právě v Ženevě, jde o přeplňované motory 2,0 a 1,6 SCTi neboli Ecoboost.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.