BMW na autosalonu v Ženevě představí další ze své flotily hybridů. Po SUV X5 a X6 a sedanu třídy 7 je pětka dalším hybridem pro BMW.
BMW třídy 5 nabídne stejné ústrojí, jaké nabízí i větší sedmička, ale v poměrně výrazně zmodernizované verzi.
Na rozdíl od sedmičky totiž pětka dokáže jezdit i čistě na elektřinu, stává se tak full-hybridem.
Mimo to dokáže hybridní systém využívat unikátního řešení - ve spolupráci z GPS navigací dokáže odhadnout, kde je výhodnější dobíjet a kde pohánět vůz elektromotory.
Elektromotor má výkon 54 koní, což je témě trojnásobek oproti sedmičce. Benzínovou část výkonu dodá třísetkoňový, dvakrát přeplňovaný třílitr.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.