V Hondě si opět hráli. To oni rádi. Vznikla z toho futuristická tříkolka určená pro provoz po městě - Honda 3R-C
Podívejte se do aut kolem sebe. V kolika z nich jede více než jedna osoba? Přesně tak uvažovali i v Toyotě.
Tříkolka 3R-C je přesně navržena pro tento účel, pro jediného člověka, který se potřebuje dopravovat po městě.
Sedadlo vnořené uvnitř karoserie poskytuje řidiči dostatek pohodlí a především ochrany. Nízko položené těžiště zase poskytuje dobré sezení na silnici.
Pozoruhodná je funkce plastového krytu. Ten u odstaveného vozu chrání interiér před nenechavci a počasím, u jedoucího zase působí jako větrný štít, podobně jako na motorce.
Zmenšování prostředků pro individuální dopravu je samozřejmě jednou z možností jak snížit provoz ve městě, taková pohodlná a rychlá hromadná doprava by ale taky nebyla k zahození...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?