V Hondě si opět hráli. To oni rádi. Vznikla z toho futuristická tříkolka určená pro provoz po městě - Honda 3R-C
Podívejte se do aut kolem sebe. V kolika z nich jede více než jedna osoba? Přesně tak uvažovali i v Toyotě.
Tříkolka 3R-C je přesně navržena pro tento účel, pro jediného člověka, který se potřebuje dopravovat po městě.
Sedadlo vnořené uvnitř karoserie poskytuje řidiči dostatek pohodlí a především ochrany. Nízko položené těžiště zase poskytuje dobré sezení na silnici.
Pozoruhodná je funkce plastového krytu. Ten u odstaveného vozu chrání interiér před nenechavci a počasím, u jedoucího zase působí jako větrný štít, podobně jako na motorce.
Zmenšování prostředků pro individuální dopravu je samozřejmě jednou z možností jak snížit provoz ve městě, taková pohodlná a rychlá hromadná doprava by ale taky nebyla k zahození...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.