Automobilka Hyundai nabídne ve Spojených státech do modelu Elantra vestavěný navigační systém s dotykovým displejem od společnosti LG. Navazuje tak na průkopnickou smlouvu Renaultu s firmou TomTom.
Navigační systémy, které si automobilky vyvíjejí sami nebo prostřednictvím třetích stran, nebývají až na čestné výjimky dvakrát povedené a přenosná řešení je v posledních letech drtí nebývalým tempem. Trpí zejména ergonomie ovládání, mapové podklady i jejich nepružné aktualizace. Jejich ceny se navíc šplhají do mnoha desítek tisíc korun.Proto se před časem Renault rozhodl podepsat smlouvu umožňující zvolit si do některých modelů vestavěnou navigaci od renomovaného výrobce přenosných systémů, firmy TomTom, která většinu těchto nevýhod odstranila.Nyní přichází s obdobným řešením i Hyundai s modelem Elantra, jenž může být na severoamerickém trhu na přání vybaven navigací od společnosti LG. Ta nabídne 6,5 palcový dotykový displej, 8 GB flash paměť, Bluetooth, iPod a USB konektivitu. Korejský výrobce si za ni účtuje příplatek 1.100 dolarů tedy zhruba 21 tisíc korun. Je zřejmě jen otázkou času, kdy se tato položka objeví i v cenících evropských dealerů Hyundaie.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?