Opel na autosalonu v Ženevě ukáže koncept Flexitreme. Pokud vám to něco říká, nebojte se, nejde dejá vu, studie Flextreme už tu opravdu byla.
Ovšem povšimněte si maličké, jen nepatrné změny. Zatímco nový koncept se jmenuje Flexitreme, starší koncept se jmenoval Flextreme. Pořád nic? Flex-I-treme. Bude znamenat miniaturní rozdíl ve jméně velký rozdíl v konceptu, nebo naopak?
Opel zatím příliš mnoho neuvedl, ukázal jen vystupující logo Opelu a Vauxhallu.
Opel se v bude snažit těžit ze zkušeností, který koncern GM získal při vývoji Chevroletu Volt. Ten se bude i v Evropě prodávat jako Opel Ampera, původní studie Flextreme byla jinou karoserií pro moderní techniku Voltu.
Dá se předpokládat, že novější Flexitreme bude v linii Flextremu pokračovat, ostatně napovídá nám to i menší popisek Voltec na fotce. Autosalon v Ženevě začíná již brzy, další informace tedy budou hned po představení.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.