Opel na autosalonu v Ženevě ukáže koncept Flexitreme. Pokud vám to něco říká, nebojte se, nejde dejá vu, studie Flextreme už tu opravdu byla.
Ovšem povšimněte si maličké, jen nepatrné změny. Zatímco nový koncept se jmenuje Flexitreme, starší koncept se jmenoval Flextreme. Pořád nic? Flex-I-treme. Bude znamenat miniaturní rozdíl ve jméně velký rozdíl v konceptu, nebo naopak?
Opel zatím příliš mnoho neuvedl, ukázal jen vystupující logo Opelu a Vauxhallu.
Opel se v bude snažit těžit ze zkušeností, který koncern GM získal při vývoji Chevroletu Volt. Ten se bude i v Evropě prodávat jako Opel Ampera, původní studie Flextreme byla jinou karoserií pro moderní techniku Voltu.
Dá se předpokládat, že novější Flexitreme bude v linii Flextremu pokračovat, ostatně napovídá nám to i menší popisek Voltec na fotce. Autosalon v Ženevě začíná již brzy, další informace tedy budou hned po představení.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?