Opel na autosalonu v Ženevě ukáže koncept Flexitreme. Pokud vám to něco říká, nebojte se, nejde dejá vu, studie Flextreme už tu opravdu byla.
Ovšem povšimněte si maličké, jen nepatrné změny. Zatímco nový koncept se jmenuje Flexitreme, starší koncept se jmenoval Flextreme. Pořád nic? Flex-I-treme. Bude znamenat miniaturní rozdíl ve jméně velký rozdíl v konceptu, nebo naopak?
Opel zatím příliš mnoho neuvedl, ukázal jen vystupující logo Opelu a Vauxhallu.
Opel se v bude snažit těžit ze zkušeností, který koncern GM získal při vývoji Chevroletu Volt. Ten se bude i v Evropě prodávat jako Opel Ampera, původní studie Flextreme byla jinou karoserií pro moderní techniku Voltu.
Dá se předpokládat, že novější Flexitreme bude v linii Flextremu pokračovat, ostatně napovídá nám to i menší popisek Voltec na fotce. Autosalon v Ženevě začíná již brzy, další informace tedy budou hned po představení.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.