Opel Flexitreme GTE - studie se ukazuje jen pupkem

Flexitreme
Flexitreme, foto: Opel
Marek Litzman 15. února 2010 12:53
Sdílej:

Opel na autosalonu v Ženevě ukáže koncept Flexitreme. Pokud vám to něco říká, nebojte se, nejde dejá vu, studie Flextreme už tu opravdu byla.

Ovšem povšimněte si maličké, jen nepatrné změny. Zatímco nový koncept se jmenuje Flexitreme, starší koncept se jmenoval Flextreme. Pořád nic? Flex-I-treme. Bude znamenat miniaturní rozdíl ve jméně velký rozdíl v konceptu, nebo naopak?

Opel zatím příliš mnoho neuvedl, ukázal jen vystupující logo Opelu a Vauxhallu.

Opel se v bude snažit těžit ze zkušeností, který koncern GM získal při vývoji Chevroletu Volt. Ten se bude i v Evropě prodávat jako Opel Ampera, původní studie Flextreme byla jinou karoserií pro moderní techniku Voltu.

Dá se předpokládat, že novější Flexitreme bude v linii Flextremu pokračovat, ostatně napovídá nám to i menší popisek Voltec na fotce. Autosalon v Ženevě začíná již brzy, další informace tedy budou hned po představení.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.