Kia Ray, očekávaný to koncept, který se odhalil na autosalonu v Chicagu. Jde o sedan s velice ladnými proporcemi.
Kia v poslední době prezentuje různé alternativy svého budoucího technického základu. Po konceptech s benzínovým hybridem, dieselovým hybridem a vodíkovému modelu je to Plug-in hybrid - tedy auto, které je možné dobíjet ze zásuvky.
Ray je navržena tak, aby s ní bylo možné dojet na baterky trasu dlouhou kolem 80 km, poté se sepne spalovací motor o výkonu 153 koní z objemu 1,4 litru.
Elektromotor má výkon 103 koní a to dává dohromady opravdu pěkný výsledek. Výkon jde na kola přes plynulou převodovku CVT.
Úspora je na autě zdůrazněna solárními panely na střeše, které mohou za jízdy živit klimatizaci nebo osvětlení.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.