Dacia Logan se oproti plánům podívá i za velikou louži, do USA. Individuálně je tam bude dovážet firma, která je zároveň přestaví na elektropohon.
Užitkové Logany Pickup, MCV a Van (dodávka odvozená od kombíku MCV) budou v USA přestavovány na elektromobily firmou EMC (Electric Motor Cars).
Takový Logan Pickup má po přestavbě mít stále nosnost 900 kilo, přičemž dojezd má být skoro až neskutečných 400 kilometrů. To opravdu není malé číslo, vždyť většina elektromobilů ujede do dvou set kilometrů.
Zatím existuje první prototyp, další vozy budu následovat. Cena bude v přepočtu na koruny 550 tisíc, což na americké poměry není málo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?