Citroën nechce svoji čerstvě vytvořenou řadu DS nechat zapadnout. Takto vytvořená trojka se proto dočká ostré verze, sveze i Loeba?
Citroënu to v poslední době velmi jde v automobilových soutěžích, speciálně v rally. Po letech dominance japonských vozů se na počátku minulého desetiletí do špičky vyšvihl Citroën s modelem Xsara a už se nepustil. Vítězné tažení se přelilo i do nástupce, modelu C4 a to i v posledním seriálu, který už pošesté v řadě vyhrál Sebastien Loeb na Citroënu.
Proč taková rekapitulace? Protože podle různých spekulací před sebou právě vidíme nástupce dnes již pomalu legendární rallyové C4.
Ano, dalším pokračovatelem v rallyových soutěžích u Citroënu by měl být model DS3 a jeho ostrá verzi, kterou uvidíte na obrázcích, je základem pro tuto očekávanou závodní novinku.
K uniklým snímkům ostrého Citroënu zatím nemáme žádné podrobnosti. Motor by měl mít výkon kolem dvou set koní a to z objemu 1,6 litru. Další detaily v Ženevě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?