Citroën nechce svoji čerstvě vytvořenou řadu DS nechat zapadnout. Takto vytvořená trojka se proto dočká ostré verze, sveze i Loeba?
Citroënu to v poslední době velmi jde v automobilových soutěžích, speciálně v rally. Po letech dominance japonských vozů se na počátku minulého desetiletí do špičky vyšvihl Citroën s modelem Xsara a už se nepustil. Vítězné tažení se přelilo i do nástupce, modelu C4 a to i v posledním seriálu, který už pošesté v řadě vyhrál Sebastien Loeb na Citroënu.
Proč taková rekapitulace? Protože podle různých spekulací před sebou právě vidíme nástupce dnes již pomalu legendární rallyové C4.
Ano, dalším pokračovatelem v rallyových soutěžích u Citroënu by měl být model DS3 a jeho ostrá verzi, kterou uvidíte na obrázcích, je základem pro tuto očekávanou závodní novinku.
K uniklým snímkům ostrého Citroënu zatím nemáme žádné podrobnosti. Motor by měl mít výkon kolem dvou set koní a to z objemu 1,6 litru. Další detaily v Ženevě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.