Trochu zvýšit, oplastovat a máme tu nový, takzvaně terénní vůz. Může si tuto módu nechat Subaru ujít? Samozřejmě nemůže!
Subaru Impreza je pro "obrněnce" opravdu výborným základem. Zatímco většina vozů je pro potřeby různých Scoutů a Allroadů sekundárně upravována přidáváním pohonu 4x4, Subaru je opravdová nativní čtyřkolka, je tak projektována, designována a připravována hned od začátku. Co jiného taky čekat od Subaru.
Vzhledem k tomu, že podobný trik s modelem Legacy a jeho úpravou na Outback automobilce už dlouhou dobu dobře prochází, proč totéž nezkusit i s Imprezou?
Impreza ve své třídě téměř nemá konkurenta, protože snad všechny ostatní podobné vozy jsou odvozovány od kombíků, nikoliv standardních hatchbacků.
Impreza XV, jak bude po svém představení v Ženevě nazvána, oproti standardní Impreze malinko naroste, její vnější obrys totiž rozšíří plasty. Důležitější pro průchod lehkým terénem je spíše zvýšení, výška XV bude 152 centimetrů, což je oproti standardním 148 centimetrům příjemné.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?