Třetí největší japonská automobilka Nissan se ve svém třetím fiskálním čtvrtletí vrátila k zisku a zároveň zvýšila odhad celoročního zisku.
Ve třetím čtvrtletí automobilka dosáhla provozního zisku 134,07 miliardy jenů (28 miliard korun), zatímco analytici oslovení agenturou Reuters očekávali zisk ve výši 80 miliard jenů.
Automobilka, kterou ze 44 procent vlastní francouzský Renault, očekává provozní zisk na konci svého finančního roku 290 miliard jenů. Ještě v listopadu přitom společnost očekávala provozní zisk 120 miliard jenů.
Čistý zisk automobilky dosáhl 44,97 miliardy jenů, zatímco ve stejném období předchozího roku společnost vykázala čistou ztrátu 83,16 miliardy jenů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?