Ford Focus RS příští generace pravděpodobně bude hybrid

Focus RS
Focus RS, foto: Ford
Marek Litzman 5. února 2010 10:50
Sdílej:

Z Fordu prosakují zajímavé informace, podle kterých by i příští generace mohla dostat verzi RS. Ta ale bude - oproti té současné - hybridní.

Příští generace Focusu RS by podle zákulisních informací měla mít oproti dnešnímu silnému pětiválci pohon pouze čtyřválcem o objemu dva litry. Jeho výkon ale bude značně posílen elektromotorem.

Zatímco benzínový přeplňovaný čtyřválec bude pracovat na přední nápravě, elektromotor dostane na práci nápravu zadní.

Díky tomu se Ford vrátí zpět k tradici rychlých čtyřkolek, byť možná trochu jinak, než by si někteří přáli.

Mimochodem, internetem se šíří i fáma, že současná generace Focusu, která skončí do roka a do dne, zakončí svůj život ultimativní verzi Clubsport s navýšeným výkonem a nižší hmotností.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.