Z Fordu prosakují zajímavé informace, podle kterých by i příští generace mohla dostat verzi RS. Ta ale bude - oproti té současné - hybridní.
Příští generace Focusu RS by podle zákulisních informací měla mít oproti dnešnímu silnému pětiválci pohon pouze čtyřválcem o objemu dva litry. Jeho výkon ale bude značně posílen elektromotorem.
Zatímco benzínový přeplňovaný čtyřválec bude pracovat na přední nápravě, elektromotor dostane na práci nápravu zadní.
Díky tomu se Ford vrátí zpět k tradici rychlých čtyřkolek, byť možná trochu jinak, než by si někteří přáli.
Mimochodem, internetem se šíří i fáma, že současná generace Focusu, která skončí do roka a do dne, zakončí svůj život ultimativní verzi Clubsport s navýšeným výkonem a nižší hmotností.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?