Jednička BMW nestačí, do čtyř let budou dva ještě menší vozy

1
1, foto: BMW Group
Marek Litzman 2. února 2010 08:00
Sdílej:

BMW pravděpodobně začne mít problém s matematikou. Pod model 1 hodná umístit další dva menší modely.

Ač snad nikdo neočekává, že by se BMW pustilo ke zlomkovým hodnotám a modely BMW 0,5 a 0,25 nikdy neuvidíme, ve výrobní řadě bude muset automobilka mezery ještě najít.

Do roku 2014 totiž chce mít ve svém portfoliu dvojici vozů, které budou ještě menší než současná jednička.

První z nich je dlouho očekávaný duchovní nástupce legendární Isetty. Mělo by jít o maličké auto s pohonem na elektřinu. Ta by měl být jediným dostupným pohonem.

O druhém voze nic nevíme, můžeme si ale domýšlet, že půjde o konkurenci zbrusu novému modelu A1 od Audi.

Témata:
BMW
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.