BMW pravděpodobně začne mít problém s matematikou. Pod model 1 hodná umístit další dva menší modely.
Ač snad nikdo neočekává, že by se BMW pustilo ke zlomkovým hodnotám a modely BMW 0,5 a 0,25 nikdy neuvidíme, ve výrobní řadě bude muset automobilka mezery ještě najít.
Do roku 2014 totiž chce mít ve svém portfoliu dvojici vozů, které budou ještě menší než současná jednička.
První z nich je dlouho očekávaný duchovní nástupce legendární Isetty. Mělo by jít o maličké auto s pohonem na elektřinu. Ta by měl být jediným dostupným pohonem.
O druhém voze nic nevíme, můžeme si ale domýšlet, že půjde o konkurenci zbrusu novému modelu A1 od Audi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?