Volkswagen bez publicity ukázal koncept městského mikrovozu ne nepodobnému originálnímu Smartu.
Mikrovůz byl vytvořen deisngovým centrem v Brazílii a to na základě soutěže Talento Volkswagen 2008.
Dva a půl metru dlouhý vůz (Smart 269 cm) má převést dva pasažéry a zavazadla s pohodlím srovnatelným, s větším Foxem.
V zajímavém konceptu se počítá s výhodou hybridního pohonu, přičemž použití motorů v nábojích kol šetří cenné místo.
Volkswagen nad výrobou malých vozů hodně přemýšlí. V Evropě se má vyrábět čtyřmístný Up!, ovšem od koncernu, který chce být největším na světě, se dá očekávat snaha o pokrytí maxima trhů, tedy i trhu opravdu miniaturních vozů.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?