EDAG Light car, povědomý to název. Již před rokem se objevil zajímavý mikrovůz pod tímto označením a dnes představovaný koncept je jeho další evolucí.
Lehké auto, jak název tvrdí, váží 1200 kilo, což je na poměry elektromobilů opravdu málo. Do podlahy zabudované akumulátory dokáží motor živit na trase dlouhé až 150 kilometrů.
Tohle ale není ta důležitá novinka, kvůli které EDAG auto opět vystavuje.
Tou nejdůležitější novinkou je mnohem jednodušší prostorový rám. Ten je vyroben z velmi lehkých materiálů a je připraven k libovolnému zvětšování dle potřeb vývojářů.
Projekt, na kterém spolupracuje osmice partnerů, by měl čase vyústit v sériové auto.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?