Tuner Carlsson se specializuje na úpravu modelů značky Mercedes Benz. Nejnovější výtvor vychází z už tak dost rychlého modelu SL65 AMG.
Carlsson si vyhrál jak s rozložitým šestilitrovým desetiválcem pod kapotou, tak i s exteriérem.
Pod kapotou trůní V12 o objemu šest litrů a s výkonem 753 koní. Točivý moment dosahuje, prosím pozor, elektronicky limitované hodnoty 1150 Nm, bez omezovače by tato hodnota vystřelila až na 1350 Nm.
Zrychlení z klidu na sto za 3,7 sekundy má své limity v pohonu zadní nápravy, maximální rychlost o fous překročí 350 km/h.
Sehnat C25 bude nadmíru obtížné. Vyrobeno bude jen 25 kusů a automobilka řekla, že do každé země prodá jen jediný tento exemplář. Cena vozu, o kterém úpravce hlásá, že je příjemným společníkem i v tradičním provozu, zatím nebyla zveřejněna.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?