Ford připravuje na poslední čtvtletí roku 2010 novou generaci svého stěžejního modelu Explorer, modelový rok 2011.
Očekává se, že designově vyjde ze studie Ford Explorer America Concept (2008). Bude postaven na podvozku nového Taurusu. Lehce problematický se jeví “kanibalismus“ uvnitř vlastních showroomů Fordu s modely Flex a Edge, které mají totožný základ a velmi podobný design.
Také do Exploreru bude jako jedna z alternativ pohonu nasazen známý EcoBoost 3,5 V6 poskytující 340 koní výkonu, ty přenese šestistupňový automat na všechna kola. Pod kapotou Exploreru se objeví i čtyřválcová varianta EcoBoostu o výkonu kolem 230 koňských sil.
Do Exploreru bude premiérově nabízen systém nafukovacích bezpečnostních pásů. Ty by měly vylepšit bezpečnost především pasažérů cestujících na zadních sedadlech.Interiér bude vycházet ze studie Explorer America Koncept, ale bude samozřejmě designově umírněn.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.