Fiat Grande Punto s dvojí tváří, cena od 199 tisíc

Grande Punto
Grande Punto, foto: Fiat Group
Marek Litzman 25. ledna 2010 12:50
Sdílej:

Fiat se rozhodl, že své staré modely nebude v žádném případě posílat do důchodu. Platí to i pro novější Grande Punto.

Fiat nedávno představil své Punto Evo s výrazně pozměněnou tváří a všeobecně se očekávalo, že nahradí stávající Grande Punto. Nestalo se tak a Grande Punto se bude nadále prodávat vedle Eva.

Starší Grande Punto nahradí v prodejnách již poněkud obstarožní Punto Classic. Ani to ale ještě nemá svoji kariéru za sebou, protože Fiat tyto vozy hodlá i nadále vyrábět v továrně Zastavy. Ty se k nám sice dovážet nebudou, nicméně individuální dovoz by měl být možný.

Výhodnější se ale jeví koupe dnes již starého Grande Punta. S cenou rovných dvě stě tisíc je o 45 tisíc levnější než novější Evo.

Nicméně výbava Actual zahrnuje pouhopouhé dva airbagy a přípravu pro rádio, nicméně za 23 tisíc je k dispozici klimatizace v paketu s dálkové ovládaným centrálním zamykáním, pro silnější motor je k dispozici i paket, který za 30 tisíc přidá kromě klimatizace a dálkového zamykání i autorádio a některé designové prvky. Dovybavení airbagy stojí 10 tisíc za každou dvojici, za ESP si zákazník připlatí dalších 20 tisíc.

V případě, kdy zákazník chce lépe vybavený model, je lepší sáhnout po novějším Evu. To za 281 tisíc nabízí ve vyšší výbavě Dynamic sedm airbagů, klimatizaci a některé další prvky.

Grande Punto Actual je tak dobrou volbou pro ty, kterým nevadí opravdu minimální výbava a nebo jim inovovaný vzhled jednoduše nehoví.

 

 

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.