Jak potvrdil Horacio Pagani pro Argentina Auto Blog, tak je na konec roku 2010 připravována nová generace supersportu Pagani.
Horacio Pagani, je velmi kosmopolitní člověk. Narozen v Santa Fe, srdcem a původem argentinec, staví supersporty v Itálii a osazuje je německými motory. Své vozy produkuje od roku 1999, vše začalo modelem C12. Pagani C9 bude poháněno jako obvykle šestilitrovým dvanáctiválcem Mercedes-Benz AMG. Dle Paganiho se bude jednat o biturbo, vyvinuté speciálně pro Zondu. Poskytne mu výkon 750 koňských sil a kroutící moment 1000 N.m. Bude tedy poskytovat výkony blízké současné Zondě R (750 koní). Vůz bude mít oproti současné verzi 3770 nových komponentů. Poskytne lepší rozložení hmotnosti, podvozek postavený z karbonu a titanu jako u současného modelu Cinque. Na vůz budou obouvány speciálně navržené pneumatiky Pirelli. Z obchodního hlediska je pro Pagani důležité vyhovění americkým bezpečnostním předpisům a kalifornským emisním předpisům. To umožní prodávat vozy Pagani téměř po celém světě.Je očekávána roční produkce 40 vozidel v ceně 900 tisíc Euro.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.