Jak potvrdil Horacio Pagani pro Argentina Auto Blog, tak je na konec roku 2010 připravována nová generace supersportu Pagani.
Horacio Pagani, je velmi kosmopolitní člověk. Narozen v Santa Fe, srdcem a původem argentinec, staví supersporty v Itálii a osazuje je německými motory. Své vozy produkuje od roku 1999, vše začalo modelem C12. Pagani C9 bude poháněno jako obvykle šestilitrovým dvanáctiválcem Mercedes-Benz AMG. Dle Paganiho se bude jednat o biturbo, vyvinuté speciálně pro Zondu. Poskytne mu výkon 750 koňských sil a kroutící moment 1000 N.m. Bude tedy poskytovat výkony blízké současné Zondě R (750 koní). Vůz bude mít oproti současné verzi 3770 nových komponentů. Poskytne lepší rozložení hmotnosti, podvozek postavený z karbonu a titanu jako u současného modelu Cinque. Na vůz budou obouvány speciálně navržené pneumatiky Pirelli. Z obchodního hlediska je pro Pagani důležité vyhovění americkým bezpečnostním předpisům a kalifornským emisním předpisům. To umožní prodávat vozy Pagani téměř po celém světě.Je očekávána roční produkce 40 vozidel v ceně 900 tisíc Euro.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?