Nový Chevrolet Spark - dražší, ale nesrovnatelně lépe vybavený

Marek Litzman, 21. ledna 2010, 11:40 Google+

Chevrolet dokázal u nové generace Sparku udržet cenu pod dvěma sty tisíci korunami, ovšem z klubu nejlevnějších vozů na trhu se sám vyřadil. Náhradou je výbava.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Spark

Spark | foto: Chevrolet

Sdílejte článek

Nejlevnější Spark je možné pořídit za velmi příjemnou cenu, totiž za 195 tisíc korun. V této výbavě nechybí ani to nejdůležitější, tedy šestice airbagů, posilovač řízení a příprava na rádio.

Samotné rádio přidává až vyšší výbava plus, za kterou je třeba připlatit si 15 tisíc korun. Mimo to se s ní v autě objeví i centrální zamykání a elektrické stahování předních oken.

Výbava LS potom přináší klimatizaci, zamykání na dálku, a výškově nastavitelný volant, cena se přitom navýší o dalších 27 tisíc na 237 tisíc korun. Pokud ani to nestačí, LS Plus za osm tisíc přidá ještě elektrické ovládání zrcátek a oken vzadu, palubní počítač a ovládání rádia na volantu.

Vrcholná verze LT je o 20 tisíc dražší než LS plus, ale je nabízena jen se silnějším motorem. Zde už nechybí i dobrá výbava jako automatická klimatizace, parkovací senzory, lepší audioaparatura a další drobnosti.

K dispozici, jak jsem již naznačil, jsou dva motory, litr o výkonu 68 koní a 1,2 o výkonu 82 koní. Diesel netřeba, vždyť spotřeba obou motorů se už tak pohybuje kolem pěti litrů.

Vytisknout

Diskuze: Nový Chevrolet Spark - dražší, ale nesrovnatelně lépe vybavený

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

reklama

Doporučujeme

Auris

Toyota Auris - facelift pro další roky

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud