Mitsubishi na autosalonu v Ženevě představí svůj nový model ATX. Ten již známe, ale pod jiným jménem.
Mitsubishi hodlá svůj crossover RVR začít prodávat ještě před Ženevou na jiných částech světa, například v Japonsku, Evropa se svého crossoveru dočká až na jaře.
Marketingoví stratégové pravděpodobně usoudili, že jméno RVR je pro Evropu příliš nesrozumitelné, novinku proto přejmenovali na ATX. Že si pomohli.
Evropa se na rozdíl od jiných koutů světa neobejde bez dieselu, proto i Mitsubishi nabídne motor 1,8 se vstřikováním Common rail.
Cenu a další detaily zatím automobilka neuvolnila.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?