Mitsubishi na autosalonu v Ženevě představí svůj nový model ATX. Ten již známe, ale pod jiným jménem.
Mitsubishi hodlá svůj crossover RVR začít prodávat ještě před Ženevou na jiných částech světa, například v Japonsku, Evropa se svého crossoveru dočká až na jaře.
Marketingoví stratégové pravděpodobně usoudili, že jméno RVR je pro Evropu příliš nesrozumitelné, novinku proto přejmenovali na ATX. Že si pomohli.
Evropa se na rozdíl od jiných koutů světa neobejde bez dieselu, proto i Mitsubishi nabídne motor 1,8 se vstřikováním Common rail.
Cenu a další detaily zatím automobilka neuvolnila.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?