Toyota na autosalonu v Tokiu představila zajímavý prototyp upravené Toyoty Prius. Má být jednak rychlejší, ale i úspornější.
Pozoruhodný sportovec vyvíjí Toyota se závodním týmem Gazoo Racing, s touto informací je tedy jasné, kde se vzala zkratka G sports.
Mnoho se toho nezměnilo, stejný je motor a jeho okolí, sportovnější jízdě se ale přizpůsobily tvrdší tlumiče.
Podobně jsou na tom i rozměrné brzdy, výfukový systém a další drobnosti.
Více jsou jistě vidět exteriérové úpravy provedené za účelem zlepšení proudění vzduchu kolem vozu. Ty dokáží zlepšit spotřebu vozu, ale i dynamiku ve vyšších rychlostech.
Jde o první vůz ze sportovně laděné série G, která ale zůstane vyhrazena Japonsku. Bohužel.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?