Toyota na autosalonu v Tokiu představila zajímavý prototyp upravené Toyoty Prius. Má být jednak rychlejší, ale i úspornější.
Pozoruhodný sportovec vyvíjí Toyota se závodním týmem Gazoo Racing, s touto informací je tedy jasné, kde se vzala zkratka G sports.
Mnoho se toho nezměnilo, stejný je motor a jeho okolí, sportovnější jízdě se ale přizpůsobily tvrdší tlumiče.
Podobně jsou na tom i rozměrné brzdy, výfukový systém a další drobnosti.
Více jsou jistě vidět exteriérové úpravy provedené za účelem zlepšení proudění vzduchu kolem vozu. Ty dokáží zlepšit spotřebu vozu, ale i dynamiku ve vyšších rychlostech.
Jde o první vůz ze sportovně laděné série G, která ale zůstane vyhrazena Japonsku. Bohužel.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?