Japonská automobilka Suzuki by ráda co nejdříve získala podíl v největší evropské automobilce Volkswagen AG. S odvoláním na šéfa Suzuki Motor o tom v pátek informovala agentura Reuters.
Šéf automobilky se proto obrátil na Volkswagen s prosbou najít akcionáře, kteří by byli ochotní své akcie ve firmě odprodat.
Suzuki a Volkswagen minulý měsíc oznámily rozsáhlé spojení aktivit a evropský výrobce se v pátek stal hlavním akcionářem Suzuki, když odkoupil 19,9 procenta společnosti.
Vzájemné vlastnění akcií je součástí dohody o spolupráci.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?