Z brazilského patentového úřadu se podařilo získat první snímky očekávané další generace fovu s legendárním označením Fiat Uno.
Už dlouhou dobu čekáme na avizovaný Fiat Uno, tedy nástupce legendárního vozu z 80. a 90. let. Duchovního, samozřejmě, přímým nástupcem je dnes Fiat Punto, popřípadě Grande Punto.
Mělo by jít opět o malý a levný vůz dostupný širokým masám, taková je tedy teorie.
První fotka nového Una pochází z patentového úřadu v Brazílii, pro Fiat velmi důležitý trh. S tím se ale pojí jeden důležitý problém, totiž ten, že vůbec není jistý dovoz tohoto vozu do Evropy.
V Brazílii se mimo jiné dodnes vyrábí i původní Uno.
Zdroj fotografie.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?