Z brazilského patentového úřadu se podařilo získat první snímky očekávané další generace fovu s legendárním označením Fiat Uno.
Už dlouhou dobu čekáme na avizovaný Fiat Uno, tedy nástupce legendárního vozu z 80. a 90. let. Duchovního, samozřejmě, přímým nástupcem je dnes Fiat Punto, popřípadě Grande Punto.
Mělo by jít opět o malý a levný vůz dostupný širokým masám, taková je tedy teorie.
První fotka nového Una pochází z patentového úřadu v Brazílii, pro Fiat velmi důležitý trh. S tím se ale pojí jeden důležitý problém, totiž ten, že vůbec není jistý dovoz tohoto vozu do Evropy.
V Brazílii se mimo jiné dodnes vyrábí i původní Uno.
Zdroj fotografie.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.