Z brazilského patentového úřadu se podařilo získat první snímky očekávané další generace fovu s legendárním označením Fiat Uno.
Už dlouhou dobu čekáme na avizovaný Fiat Uno, tedy nástupce legendárního vozu z 80. a 90. let. Duchovního, samozřejmě, přímým nástupcem je dnes Fiat Punto, popřípadě Grande Punto.
Mělo by jít opět o malý a levný vůz dostupný širokým masám, taková je tedy teorie.
První fotka nového Una pochází z patentového úřadu v Brazílii, pro Fiat velmi důležitý trh. S tím se ale pojí jeden důležitý problém, totiž ten, že vůbec není jistý dovoz tohoto vozu do Evropy.
V Brazílii se mimo jiné dodnes vyrábí i původní Uno.
Zdroj fotografie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.