Mercedes ukazuje jak asi bude vypadat nové CLS. Naznačuje to velmi originální způsobem, nechal totiž vstát svoji novinku doslova ze země.
Mercedes Benz svůj ladný sedan CLS odvodil i první generaci od sedanu třídy E a proto i dnes, kdy už je třída E obměněna, je nejvyšší čas i na povýšení CLS na novou generaci.
Novou generaci tohoto vozu nepředstavil jak je obvyklé, tedy konceptem. Nechal ji vstát ze země.
Jde vlastně o sochu, která zobrazuje v jistém ztvárnění vůz ukrytý pod plachtou. Navíc přidává například jasnou konturu předních chladiče.
Tento způsob představení je opravdu originální, jsme proto zvědavi, jestli stejně originální bude i samotný vůz.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?