Audi to s elektromobily myslí až podezřele vážně. V krátké době už podruhé vystavuje koncept s názvem e-tron, podruhé jde ale o úplně odlišný vůz.
Zatímco e-tron, který jsme viděli ve Frankfurtu byl v podstatě jen středně upravená Audi R8. Druhý e-tron je ale novinka.
Nepodobá se žádnému ze současných Audi a podle všeho ani ze žádného konkrétního modelu přímo nevychází.
Poháněn je dvojicí (další rozdíl, původní e-tron měl elektromotorů dvojnásobek) motorů, v každém zadním kole se ukrývá jeden.
Ačkoliv koncept na stovku zrychlí za necelých šest sekund, jeho dojezd by měl být velmi solidních 250 km. Doba dobíjení se liší podle kvality připojení, z klasické zásuvky je třeba pro dobíjení do plné kapacity vůz krmit vůz 11 hodin, se silnou přípojnou na 400 voltů to audina zvládne za 2 hodiny.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?